hyipazart.com
Бизнес Форум MMGP
Головна » 2015 » Июнь » 30 » Payeer - реєстрація і робота
13:17
Payeer - реєстрація і робота

 

Як працювати з гаманцем: питання та відповіді

Питання: Я здійснив операцію переказу коштів на банківську картку Visa / MasterCard, Cтатус переводу  ВИКОНАНИЙ але гроші не прийшли.

Відповідь: Залежно від обраної вами валюти відправлення використовується різний банк відправник:

Відправлення у валюті RUR

- Термін зарахування на карту миттєво

- Якщо ваш банк не підтримує сучасні технології - 3-4 дні.

Відправлення у валюті USD / EUR

- Термін зарахування на карту - 3-4 дні.

    
Питання: Що робити для зміни / відновлення пароля або Master-key

  Реєстрація тут:

 

Відповідь: 1. Зробіть вихід з свого акаунта ВИХІД

2. Перейдіть на сторінку відновлення даних ВІДНОВЛЕННЯ ДАНИХ

3. Заповніть форму логіна (Вашу адресу електронної пошти, номер мобільного або номер рахунку)
                        
4. Введіть отриманий код для зміни даних і натисніть кнопку ВІДНОВИТИ, нові дані будуть відправлені на пошту або мобільний телефон.

    
Питання: Що робити якщо не приходить код перевірки?

Відповідь: При кожній авторизації відправляється НОВИЙ код перевірки

При авторизації через Email - перевірте папку спам

При авторизації через SMS - перезавантажте телефон, повторіть спробу входу.

Якщо код не надходить після кількох спроб, створіть звернення в службу підтримки на сайті.

    
Повідомте актуальні комісії і тарифи

Слідкуйте за інформацією в розділі особистого кабінету ПОПОВНИТИ і ПЕРЕКАЗАТИ

    
Питання: Зникли кошти з акаунта, що робити?

Відповідь:

Швидше за все на вашому комп'ютері з'явився троян (вірус), через який зловмисники отримали доступ до вашої електронної пошти та відновили нібито "забутий" пароль. Радимо Вам не використовувати операційну систему Windows, оскільки 99% троянів і вірусів припадає саме на неї, по можливості перейдіть на MAC OS.

Якщо ви все ж хочете залишитися на Windows і бути застраховані від втрати грошей, виконайте наступні дії.

1. Налаштуйте SMS підтвердження при авторизації вашого акаунта в розділі особистого кабінету НАЛАШТУВАННЯ (для цього натисніть відповідний значок після авторизації, в особистому кабінеті вгорі-праворуч)

2. Змініть дані доступу в налаштуваннях і пароль

3. Змініть пароль до пошти (Для @ gmail.com налаштуйте двоетапну авторизацію через SMS на ваш телефон)

4. Перевірте комп'ютер антивірус KASPERSKY або іншим

    
Питання: Чи не приходить рахунок для оплати на QIWI гаманець?

Відповідь: Рахунки виставляються тільки на російські номери.

    
Питання: Можливо скасувати операцію?

Відповідь: Виконані операції повернути або скасувати не можна.

    
Питання: Відправили гроші зі стороннього проекту а вони не надійшли на мій рахунок у вашій системі?

Відповідь: Можливо відправник ще не обробив Вашу заявку на вивід, відправлені кошти зазвичай зараховуються миттєво.

    
Питання: Що робити, якщо загублений доступ до прив'язаного email / мобільного номера?
Відповідь: Заміна даних без підтвердження кодом можлива тільки в особливих умовах.

    
Питання: Як видалити акаунт?
Відповідь: Відв'язати контактні дані в профілі

    Питання: У моєму підключеному сайті, у доступних методах оплати тільки один метод - Payeer гаманець.

Відповідь: Після процедури "підтвердження" вашого домену через завантажений файл, наш співробітник отримує заявку на включення інших платіжних систем.
 
                            Реєстрація тут:

Категорія: Электронные кошельки | Переглядів: 300 | Додав: uthitel | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar